- Cayma Hakkı Kullanımı ve İade Şartları, 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümlerine tabidir.

- Siparişler onaylanma aşamasına gelene kadar siparişlerinizi iptal edebilirsiniz. Onaylanmış ve/veya kargoya verilmiş siparişler iptal edilememektedir.

- Siparişinizi iade etmek için üye hesabınız üzerinden online iade talebinizi Hesabım-İade taleplerim alanından bize iletebilirsiniz. Değişim yapılamamaktadır.

- Siparişinizi teslim aldıktan ve paketi açtıktan sonra, iade etmeye karar verirseniz, bu durumda "Ürün İade Etme Prosedürünü" takip etmeniz gerekir. Tüketici Korunması Hakkında Kanun ve ilgili mevzuata göre, "Cayma Hakkı" ürünü teslim aldığınız günden başlayarak 14 (on dört) gün içerisinde kullanılmalıdır. Bu süre içinde, kozoliv.com.tr sitesinden almış olduğunuz ürünü kargo teslim tutanağı örneği ve fatura aslı ile birlikte iade edebilirsiniz. 

 

İade Sırasında Tüketicinin Dikkat Etmesi Gereken Konular

- İade edilecek ürün(lerin) orijinal ambalajında, eksiksiz olarak, fiziksel açıdan hasar görmemiş, kullanılmamış, yeniden satılabilir durumda olması ve mutlaka ürünün orijinal faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir.

- Faturasız iadeler kesinlikle kabul edilmemektedir.

- İadeniz, "Mesafeli Satış Sözleşmesi"nde yer alan "Cayma Hakkı" ve "Cayma Hakkı’nın İstisnaları" maddelerine uygun olmalıdır.

- Orijinal ve hasar görmemiş kutusu ile kullanılmamış, açılmamış ürünü, sitemizdeki Hesabım sayfasındaki iade talebinizi Hesabım -> İade taleplerim alanından online form olarak doldurabilirsiniz. Ve siparişinizi size getiren anlaşmalı olduğumuz aynı kargo ile gönderim adresimiz olan fabrika adresimize göndermeniz gerekmektedir. 

- Anlaşmalı kargomuzdan farklı bir kargo ile gönderimlerin ücretleri müşteriye ait olacaktır. 

- Kurumlara kesilen faturalı ürünlerin iadesinde, kurumun düzenlemiş olduğu, kargo ücreti belirtmeden "ürün birim fiyat + kdv" şeklinde kesilmiş fatura ile iade edilmelidir, aksi takdirde iade işleminiz gerçekleşmeyecektir.

 

Siparişim kargoda eksik çıkarsa ne yapmalıyım?

Siparişinizi kontrol ettikten sonra imzalayarak teslim alınız. Eğer kargonuz da bir karışıklık ya da eksiklik varsa teslim almadan kargo görevlisine tutanak tutturarak kargoyu iade etmelisiniz. 

 

Siparişim kargoda hasarlı olarak çıkarsa ne yapmalıyım?

topcusan.com.tr’den yapmış olduğunuz alışverişiniz anlaşmalı olduğumuz Aras Kargo şirketi tarafından teslim alındığı andan itibaren, size teslim edildiği ana kadar kargo firması güvencesi altında olup, taşınma ambalajı ve kutusu zarar görmüş olan kargolarınız için kargo görevlisine hasar tespit tutanağı tutturmanız gerekmektedir.

Tüm sorularınız ve şikayetleriniz için www.topcusan.com.tr sitemizdeki Hesabım sayfasından Destek Talebi oluşturabilir, [email protected] adresine mail atabilir veya 0537 656 90 36 numarasını arayarak mesai saatlerimizde 08.30-18:00 (Cumartesi-Pazar hariç) müşteri temsilcilerimiz ile görüşebilirsiniz.

 

Ünvan: Topçusan
KEP (Kayitli E-posta Adresi):
E-mail: [email protected]
Ticaret Sicil No:
Mersis No:
Vergi Dairesi: Nilüfer
Vergi Numarası: 
Müşteri Hizmetleri: +90 533 495 49 13 / +90 224 242 55 60
Adres: OSB 75. Yıl Cad. Demirciler San. Sitesi D Blok NO : 6 16215 Nilüfer/Bursa

Çerezleri Kullanıyoruz

Web sitemizde gezinme deneyiminizi geliştirmek, size kişiselleştirilmiş içerik ve hedefli reklamlar göstermek, web sitesi trafiğimizi analiz etmek ve ziyaretçilerimizin nereden geldiğini anlamak için çerezleri ve diğer izleme teknolojilerini kullanıyoruz.